100 dagar

2009-03-26 @ 15:16:50 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är det 100 dagar kvar till BF. En graviditet består av ungefär 280 dagar.
Hade ju tänkt ”fira” genom att ta en bild på magen och ev möblera om i sovrummet. Istället ligger jag här i magsjuka. Kul, eller så inte. Orkar knappt resa mig upp, tur att man har en bärbar dator ;).

Under morgonen har jag inte ens kunnat få i mig en tsk vätska utan att kräkas. Nu börjar det nog bli bättre. Drack en munfull vatten för ca 10 min sen och de har inte kommit upp. Bara att hålla tummarna.
Jag är helt otroligt törstig. Ni förstår inte!
Och jag är less på att kräkas. Att kräkas galla måste vara bland det värsta som finns. Usch! Och att kroppen sedan, efter att gallan är ”slut”, försöker fortsätta kräkas är nog bland det jobbigaste som finns. Usch!

Nej nu ska jag försöka dricka lite till!


Kommentarer

Postat av: Bela

Usch vad trist med magsjuka! Krya på dig :(

2009-03-26 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback