11 dagar

2009-03-02 @ 15:52:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Efter en rätt så tung dag så känns allt helt plötsligt lite lättare.

Pratade med goben nyss och han sa att de planerar att komma hem nästa vecka på torsdag. Äntligen en specifik dag att se fram emot! En dag att räkna ner till. Tidigare har det ju bara varit prat om ”några veckor”. Det har känts väldigt tungt.

 

MEN det är ju som sagt bara planer. Men det spelar ingen roll. Det är endå en slags livlina för mig. Måste ha någonting att se fram emot annars orkar jag inte många dagar till.

 

Nu ska jag börja med middagen. Annars lär den aldrig bli gjort.

Sedan blir det nog ett mysigt bad för både mig och tösan.

Sen är det förhoppningsvis inte många timmar kvar tills det är dags att lägga sig.

 

 

 11 dagar kvar :D


Kommentarer

Postat av: Emelie

Så om 11 dagar kommer Mia och Liv vara inlåsta med goben och mysa järnet ;) Härligt!

2009-03-02 @ 17:59:32
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback