bärbara

2009-03-13 @ 13:56:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vi har ju köpt oss en bärbar dator. Och den äldsta datorn har fått flytta hem till gobens äldsta bror, lite lustigt så där ;). Så nu menar goben på att den här bärbara är ”min” fast jag inte ens har betalat för det. Eller på något annat sätt egentligen behöver den. Men han envisas med att säga (tex) ”gå och hämta DIN dator så ska jag visa”. Själv är man väl mer för ”vår” men ja… skitsamma egentligen.

 

Det jag egentligen ville säga var att datorjäkeln inte har haft Word! Kan ni förstå de? Jag skriver ju alltid alla mina blogginlägg i word före jag publicerar dem. Så det är därför det har vart lite ont om blogginlägg på senaste. Trivs nämligen inte på ”gobens” dator.
Men nu har goben installerat Word åt mig. Tackar och bockar. Nu ska jag bara vänja mig vid tangentbordet också. Det är ju lite annorlunda.


Kommentarer

Postat av: Josse

Ja alltid skönt när man gjort bort en tenta. Nu har jag bara 4 kvar under kommande två veckor ;) Bärbara datorer är det bästa, jag skulle inte klara mig utan min. Den är med mig överallt :) Ha en trevlig helg!

2009-03-13 @ 22:13:08
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback