dåligt väder

2009-03-03 @ 13:08:04 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag hatar när det är så här tråkigt väder. Det är grått och trist och blåser. Usch och fy för det!

Vi har inte kunnat vara ute på två dagar och det börjar märkas på både mig och tösan. Båda två går inne och är småirriterade. Lättretliga. Båda två sover sämre och vaknar alldeles för tidigt.

 

Nåja, syster kommer idag. Så får hon väl underhålla tösan lite. Och förhoppningsvis hjälpa till med disken lite *blink blink*. Skulle verkligen behöva städa här hemma. Fast när behövs inte de egentligen? Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt så fort! Det är helt otroligt.


Kommentarer

Postat av: camilla'

men vafan, du kunde ju ha pikat lite, hade inte läst det här inlägget innan jag kom dit idag!

2009-03-03 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback