"En jäkligt trött morgon!"

2009-03-08 @ 05:51:59 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag vet jag inte riktigt om jag vill skriva ”god morgon”. Tösan har nämligen stigit upp tjugo över fem. Gissa om man är trött nu?! Måntro om denna vana kommer hålla i sig när hon kommer upp i tonåren? Det vore ju bra!

Ja hur som helst så blir det inte ett ”God morgon” just nu. Drar nog hellre till med ett ”En jäkligt trött morgon!”. Haha.

 

Och träningsvärk har jag!

Vi åkte ju till Pullinki igår. Och så fick jag veta att det inte alls heter Pullinki nå mer utan Svansteid skii eller något åt det hållet.

Tösan sov i bilen på vägen dit. Skönt. Det tog ju en och en halv timme att köra dit. Hon hade nog blivit ganska så uttråkad längst vägen!

Väl framme så blev det en del åkande för goben och tösan. Goben på brädan och tösan i pulkan med sin mummu. Själv stod jag mest och såg på. Haha.

Vi hann även med en lite promenad med hundarna. Tösan skulle självklart envisas med att hålla ett av kopplen.

Mamma och A har ju sin husvagn där. Väldigt bekvämt att kunna gå in och värma sig när man vill! Och att få fika och äta middag där istället för i restaurangen.

Jag och goben åkte en sväng med As skoter. Måntro om min jacka luktar nu? Måste nog kolla upp det så fort min nästäppa försvunnit!

På vägen hem somnade tösan väldigt fort. Vart ju mer eller mindre en heldag ute!

 

Och idag har jag träningsvärk hela vägen ifrån ryggslutet och ner till hälarna!

 

lite bilder:

 

 

 

fler bilder finns här: http://www.pixbox.se/alb_show_id1023273_page0.html

Kommentarer

Postat av: Emelie

Vad kul ni ser ut att ha haft i det-som-inte-heter-pullinki-längre. Jag blir också sugen på att ta brädan och bara åka nånstans!

2009-03-09 @ 11:41:08
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback