envis

2009-03-06 @ 19:10:29 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (1) Trackbacks ()

Förkylningen hänger kvar. Envis jäkel! Haha.

Men måste säga att jag är rätt envis jag med. försöker verkligen strunta i den och gå på som vanligt. Sminkat mig och klätt mig som vanligt. Lagat mat, diskat och tvättat som vanligt. Eller nästan som vanligt iaf, det har ju blivit en hel del pauser pga en rinnande näsa! Och en del pauser då man känt ”nu dör jag”. Men än är jag inte död.

 

Förhoppningsvis är jag bra till imorgon.

Vi hade ju tänkt åka till pullinki idag men de blev ju inställt. Så om jag är bra imorgon så kanske vi tar det då istället.

Hade ju tankat på att låta mammsen se efter tösan så jag kunde hyra mig (eller låna) en bräda och prova åka lite men insåg att det kanske inte var en så där jätte bra ide. Är ju trotts allt gravid och mitt balanssinne är under all kritik. Här har ni en tjej som lyckats snubbla mitt i sommaren på en plan asfaltväg. Med vanliga stabila ballerinaskor!

Så det blir inte att åka nå för min del. Har ju inte ens stått på ett par slalomskidor på ett X antal år! Ingen bra ide att riskera något.

Åker vi så blir det pulkbacken för mig och tösan! Haha.

 

Har vart väldigt hungrig de senaste dagarna, trotts förkylningen. Krabaten har nog en rejäl tillväxtperiod just nu.


Kommentarer

Postat av: camilla'

krya på dig :) hoppas allt går bra där hemma

2009-03-06 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback