förkyld?

2009-03-04 @ 15:37:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hmmm… tror jag är på väg att bli förkyld. Har väldigt ont i kroppen. Speciellt i axlarna och ryggen.

Är trött, fryser och har lite ont i halsen. Och är lite snorig. Klassiska symptom skulle jag vilja påstå.

 

Känns väl inte så där jätte kul. Varför just NU? Goben ska ju komma hem. Vill ju kunna umgås med honom. Att vi alla tre ska kunna hitta på något kul tillsammans.

Men samtidigt är det väl tur i oturen. Att de kommer nu alltså. För blir det sämre än såhär så skulle jag inte orka med tösan själv.

 

Ja, ja… ska sätta mig ner på soffan och fortsätta räkna minuterna tills han kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback