god morgon gott folk

2009-03-02 @ 06:22:37 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Ja då var det måndag igen. Ännu en ny vecka.

Inatt har tösan sovit i sin växa säng. Det gick väldigt bra. Hon vaknade en gång och smög upp. Då fick hon sin ersättning och somnade om hur bra som helst.

Imorse har hon vaknar HALV SEX. Det är ju lite mindre kul. Tur att jag la mig sjukt tidigt igår!

 

Igår var vi till Haparanda.

Bussresan gick väldigt bra. Pappa och nina mötte oss på stationen. Därifrån promenerade vi ”hemåt”. Tösan gick nästan halva vägen själv. Så duktig.

Under dagen hann vi vara ute och leka i backen vid stranden. Tösan sov lite senare än vanligt och vart väldigt sur när jag väckte henne. Fick muta henne med kex och bad så hon skulle sluta skrika!

Till middag serverades det en väldigt god wook och till efterätt var det fruktsallad och grädde. Skitgott! Måste nog förbi affären och köpa hem lite frukter så vi också kan göra de!

Bussresan hem gick också bra. Hon vart väldigt trött men lyckades hålla henne vakne genom att fråga henne en massa saker, som ”hur låter katten?” ”hur låter hunden?” ”är Ådi hemma och väntar på oss?” ”tror du ådi är hungrig?” osv i all oändlighet.

 

åker buss

 

Idag ska tösan på förskolan. Själv ska jag plugga här hemma. Fast jag lär ju slockna, är väldigt trött.

Efter förskolan och dagsvilan hade jag tänkt att vi skulle gå till simhallen. Bara det inte blåser så kallt, då blir det otrevligt att gå :/. Nåja, vi får väl se :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback