god morgon gott folk

2009-03-01 @ 06:57:47 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Idag ska jag och tösan åka till pappa. Det ska bli jätte kul. Har sett fram emot att få åka till haparanda under hela veckan!

Vi tar bussen som åker 10. Måste komma ihåg att packa med mig ett gäng klubbor och böcker till tösan. Bussresan tar ju faktiskt (minst) 45 min.

Härligt med gratis lunch och middag som man slipper laga själv!

 

Förhoppningsvis blir det fint väder även idag. Det ser så ut!  

 

Egentligen hade jag ju tänkt sätta tösan i sin växa säng inatt. Men det finns en ganska stor risk att hon somnar på bussen på vägen hem och sedan blir ganska pigg tills kvällen/natten. Så det blir nog en natt till i spjällsängen.

 

Nej nu ska jag sluta svamla och fixa mig lite frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback