planer för veckan

2009-03-01 @ 07:26:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äsch, jag drar till med ett till blogginlägg nu när jag endå bara sitter här och dricker mitt morgonkaffe.

Har gjort upp lite planer för veckan. Mkt beror på när syster tänkt komma hit och sova men det blir iaf i början av veckan är det bestämt.

 

På tisdag är det föräldramöte. Då var det även tänkt att jag skulle förbi T och eftersom henne son fyllt år men det hinner vi nog inte med. Syster är mest troligt här då.

 

Syster ska komma hit och sova mån-tis eller tis-ons. Vi har inte riktigt bestämt vilken dag det skulle bli ännu. Kommer väl bestämmas idag då vi ses i haparanda.

 

Två dagar nästa vecka är bokade för badhuset. Fredag och ? Ev måndag om syster inte kommer. Annars vet jag inte.

 

Förhoppningsvis kommer F hit en sväng med sin lilla R någon dag. Skulle vara trevligt. Kanske mot slutet av veckan :). Får höra med dem. Det skulle vara perfekt.

 

Sen måste vi hitta på lite mer saker att fylla ut de ”lediga” dagarna med. Hatar att bara sitta hemma och inte göra någonting. Börjar alltid sakna goben så sjukt mkt då. Usch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback