så fint

2009-03-20 @ 07:06:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag vaknade jag klockan 05.55. Låg kvar ett tag i sängen och insåg att jag inte kunde somna om för att det kändes som att min blåsa skulle sprängas. Smög upp på toa och tänkte att jag lika gärna kunde stanna uppe.
så nu sitter jag här, nästan en timme senare. Har just ätit frukost och påbörjat min första kaffekopp för dagen. I lugn och ro. Solen kikar fram bland molnen och allt är bara … så fint.

 

Och nu hör jag tösan vakna. Over and out antar jag


Kommentarer

Postat av: Emelie

Haha! Vet du, jag tror det är min telefon. För den ringer av sig själv till folk och segar och har sig! Den har gjort det nån gång nu under helgen/veckan. Men det måste vara nätet, för jag har inte tappat den eller så?! Och när jag fick sms:et av dig häromdagen så stog simme bredvid mig när jag skickade det till dig! Fasen vad skumt.. haha

2009-03-20 @ 12:06:50
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback