sömn och tankar om sommartid

2009-03-28 @ 05:56:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Första natten avklarad.
Har gått bra. Sovit bättre än på länge! Fastän tösan tjorvade lite inatt. Har inte ens märkt av katten fastän han har sovit i samma rum som oss. Känns underbart. Behövde nog helt enkelt bara lite miljöombyte. Man blir tokig av att bara vara hemma. Usch. Saknar min ex granne. Det var så bekvämt när hon bodde mittemot, bara att springa över. Nu är det värsta projektet med att ta sig dit de flyttat. Speciellt nu när man är gravid och har sammandragningar och foglossning, då är man inte sugen på långpromenad.
Nåja, det blir nog lättare till sommaren för då kan man cykla.


Idag vaknade tösan 05.25. Så ungefär halv sex med andra ord. Men om hon vaknar samma tid imorgon så är ju klockan halv sju! Glöm inte de gott folk. Sommartid!
Så vart är sommaren? Här är det ffs 20 minus! Det är INTE sommar.  


Kommentarer

Postat av: Emelie

Ja det var ju det också, ständigt denna jävla jantelagen och svenskars sätt haha



Du har ju lilla mig kvar, även fast jag inte är lika "vuxen" som du och har familj ;) Jag har håriga barn i alla fall! haha

2009-03-28 @ 19:49:54
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback