tidig uppstigning

2009-03-03 @ 05:56:35 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tidig uppstigning idag, igen. Halv sex. Men det känns helt ok just nu. Tröttheten kommer väl senare.

 

Syster kommer hit idag. Så hon får väl kolla efter tösan så jag får vila lite. Tänkte även be om lite hjälp med disken. Mina stackars fingrar börjar ju blöda (nästan) varje gång jag diskar. Måste verkligen, verkligen komma ihåg de där diskhandskarna. Påminn mig om det när vi är på affären Camilla!

Vi tänkte promenera till affären, bara de inte blåser så mkt. Vilket det gör just nu. Men det har slutat snöa!

 

Annars har vi väl inte tänkt så mkt annat. Rätt meningslöst inlägg! Haha.

 

10 dagar kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback