trevlig eftermiddag

2009-03-29 @ 10:31:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår vart det riktigt trevligt på eftermiddagen.
Vi var ute i solen, hela familjen. Till och med Ådi (katten) hängde med. Riktigt skönt med frisk luft och solsken.
Vi hittade en bob liknande sak i ladan så tösan satte sig på den och vi begav oss ut på en lite promenad ut på ängen och sedan in i skogen bakom ängen. Tyvärr hittade vi bara ett par solglasögon och tösan fick självklart ta på sig dem. Lilla coolingen. Haha.
Promenaden blev inte allt för lång då jag måste tänka på fogarna. Korta promenader och inte för fort. Tyvärr. Hade gärna promenerat omkring lite till. Det var så fridfullt där ute.

 

Det har varit jätte skönt att vara här ute i vojkkis. Så fridfullt och… skönt. Inga måsten.
Men visst börjar man sakna sällskap! Blir nog kul att komma hem igen också.

 

Idag skiner tyvärr inte solen. Men jag ska nog endå dra på mig täckbyxorna och bege mig ut på en kort prommis nu innan lunchen. Behöver lite mer frisk luft!
Efter lunchen ska tösan sova lite och sedan åker vi nog hem.

 

Och ni har väl inte glömt ställa om klockorna nu? Det är ju sommartid som gäller!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hoppas du kan få lite lugn hemma också.. Eran helg lät supermysig!

2009-03-29 @ 13:55:40
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback