trött

2009-03-05 @ 06:57:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Å vad trött jag är. Har sovit väldigt dåligt inatt. Vart vaken rätt länge efter fyra någon gång. Näsan har runnit/vart täppt och halsen har gjort ont. Och ryggen och axlarna är ömma.

Så, nu när man fått klaga lite känns det som vanligt lite bättre :D

 

Gick upp med tösan idag. Tänkte att goben kan behöva få sova lite. Tyvärr vägrade hon ju att bara vara med mig när hon visste att goben var hemma. Hon stod i hallen och ropa ”pappa, pappa!”. Hade väl börjat gråta vilken sekund som helst om jag inte visat henne in i vårt sovrum. Stackarn. Så där satt hon ett tag med goben. Tills jag sa att hon skulle komma och titta på macka-packa och opsy-dasy.

Så nu sitter jag här och äter frukost och tösan ser på tv och goben sover.

 

Inga planer för dagen. Finns en massa vi skulle vilja göra men det beror ju på hur halsen och ryggen har tänkt bete sig idag. Vi får hoppas på det bästa!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Vad härligt att han har kommit hem, för båda er brudar alltså. Löst sig med matten? Du ligger liksom ett steg före mig, för jag kommer inte ihåg ett skit nästan haha

2009-03-05 @ 12:27:02
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Josse

Som gravid är det tillåtet att gnälla och klaga lite ;) kul att karln har kommit hem!

2009-03-05 @ 21:31:28
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback