trotts

2009-03-09 @ 07:35:17 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tösan har blivit väldigt trottsig på senaste tiden. Trottig med stort T! Framförallt när det gäller kläder. Eller alltså när det gäller att få på henne kläderna. Det gillar hon INTE.

Hon skriker, hon fäktar med armarna, hon sparkas och kämpar emot för kung och fosterland. Det är helt otroligt. Jag förstår inte vad det är som har hänt!

 

Hon älskar ju att vara ute. Hon är stormförtjust i att fara till förskolan. Hon gillar att handla. Hon vill och hälsa på folk. Men hon ska INTE ta på sig kläderna. Nej, nej, nej. Nej!

Som sagt; det är helt otroligt!

 

Det har nästan gått så långt att vi drar oss för att fara iväg med henne. För man vet vad som väntar. Och det är ingen vacker syn.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jag är friskförklarad, jag mår toppen idag! Men om du vill vänta nån dag extra innan du vill umgås så förstår jag dig haha.

Har i alla fall sluppit spy, bara varit stammis på toaletten ;)

2009-03-09 @ 14:07:26
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback