uttråkad och trött

2009-03-14 @ 07:29:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är helt otroligt att man kan vara så här trött, bara för att man är gravid! Eller jag misstänker starkt att det är därför. + lite för mkt godismissbruk ;). Ja det är tur att de finns kaffe.

 

Funderar på vad vi ska göra nu i helgen. Vill ju så gärna hitta på någonting. Tänk kunde man hitta lite energi till att hitta på någonting, skulle inte det vara underbart?
Orkar inte riktigt sitta hemma hela helgen. Är nog uttråkad på vardagarna.
Några förslag? BARNVÄNLIGA och gravidvänliga förslag! Ja, och tröttvänliga förslag såklart.
Bra att man inte är kräsen ;).

 

Mest troligt blir det ju att hälsa på någon idag. Hade det inte vart så grått och trist så hade vi nog grillat och åkt lite pulka.
Nej nu ska jag nog börja klä på mig, dricka upp mitt kaffe och messa runt till folk i jakt på någons om vill ha besök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback