värmer i hjärtat

2009-03-09 @ 20:47:05 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

 Idag, eller snarare ikväll, har tösan vart väldigt go.

Till att börja med kanske jag ska berätta att hon är väldigt ego med sin napp och sina Giraffer. Speciellt den äldre Giraffen, det är favoriten. Dessutom är det väldigt sällan man får låna hennes filtar.  Det är alltid ”mina” eller ”det är min!”.

 

Hur som helst så satt jag på golvet och goben satt på soffan och masserade mig. Tösan satt bredvid och ”hjälpte till”. Efter ett tag hoppade hon ner på golvet och sprang och hämtade sin napp och stoppa in den i min mun. Sedan åkte Giraffen (favoriten) i ansiktet på mig. Det var meningen att jag skulle sitta och mysa med den som hon brukar göra när hon ska sova. Därefter tog hon fram en av sina filtar och bädda om mig med den. Det var sååå sött. Så otroligt gulligt och det värmde verkligen i hjärtat!

 

tösan med nappen, Girafferna och filten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback