kräkts blod

2009-05-03 @ 09:19:55 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår var vi ute större delen av dagen, vilket självklart resulterade i ömma fogar och en jäkla massa sammandragningar/förvärkar på kvällsidan.

Goben hade ”fått lov” (oja, I am the boss, eller så inte! Haha) att fara iväg och dricka lite öl med sin svåger så jag och tösan var själva.

 

Tösan somnade rätt tidigt vilket jag var väldigt tacksam för, då kunde jag lägga mig ner i sängen och försöka slappna av lite. Tyvärr kunde jag inte somna. Vart en jäkla massa springande. Upp på toa, upp och dricka, upp och släppa ut katten osv.

Och tillslut så var det upp och kräkas. Och inte vilken vanligt kräkning som helst, nej denna innehöll faktiskt blod. Lagom trevligt.

Blev lite skräddad. Ringde centraljouren och fick prata med en jättetrevlig sköterska som sa att allt mest troligt var ok. Antagligen är det bara ett kärl i halsen som gått sönder pga att jag kräkts i så många månader nu. Bra att veta.

 

Så på det trevliga sättet har jag avslutat min 31:a graviditetsvecka.
Idag går vi in i den 32:a veckan. Nu har vi 62 dagar kvar till beräknad förlossning.

 

slutet av v 31 (30+5 tror jag)


Kommentarer

Postat av: Emelie

Vad rund och fin mage du har :)



Och det du skrev i tidigare inlägg så tycker jag bara att det är bra att du tar bladet från munnen! Det är inte fel att vara 23 år ung och tvåbarnsmamma, vem i h-vete säger att det är för ungt? Förr i tiden giftes man bort vid 18 års ålder och fick barn INNAN 20 års strecket, det är inte heller sjukt men det är något som inte är lika vanligt idag.



Kör ditt race! :)

2009-05-03 @ 12:26:27
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback