morgonpigg

2009-05-09 @ 07:43:59 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag vaknade jag före alla andra. Det händer inte ofta ska jag be om att få tala om! Vanligtvis sover jag som bäst just kring 6-8 på morgonen (det gjorde jag med tösan också).
Funderar på varifrån denna morgonpigghet kom ifrån, mitt i allt. Kom fram till att de måste bero på att jag bara stigit upp en gång inatt.

 

Så nu sitter jag här och dricker en kopp hallonbladste. Det smakar väl inget skärskilt. Försöker väl mest dricka det utan att egentligen känna smaken. Är van vid att dricka mitt te med mjölk, men vet inte riktigt om man ska ha i mjölk i just detta te så jag låter bli.

 

 

Funderar även på vad denna dag har att erbjuda. Funderar lite smått på att åka och hälsa på i Haparanda en sväng. Måste ju fråga de blivande faddrarna om de vill bli faddrar.
Men samtidigt skulle de vara sjukt kul att fara och hälsa på ex grannen och deras nya baby. Men jag vet inte riktigt om de är redo att ta emot besök från vänner ännu. Väntar spänt på att de ska höra av sig och säga att de vill ha besök. Och vi kan vänta. De måste ju få leva i sin lilla bebisbubbla så länge som möjligt. Det är ju inte varje dag man får sig en alldeles ny lite familjemedlem!


Nej vi får helt enkelt se vad som händer idag och vad resten av familjen säger.


Kommentarer

Postat av: felicia

jag är också vaken. haha

2009-05-09 @ 07:48:08
URL: http://aboutfc.blogg.se/

Postat av: en ung blivande mamma

tack så mycket :) Allt bra med dig ?

2009-05-09 @ 10:09:27
URL: http://enbebisiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback