dagen började fint

2009-11-11 @ 07:56:37 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Den här dagen började jätte fint. Tösan vaknade vid 06 och jag steg upp med henne. Parkerade henne framför tv:n medan jag kokade kaffe och fixade med frukosten. Goben och krabaten sov vidare. Helt otroligt att krabaten inte vaknade, han brukar ju vakna först av alla!
Jag och tösan åt mackor, fil och ägg i skenet av levande ljus och pratade om tomten och hans renar. Riktigt mysigt.
Sedan stiger goben upp och säger ”hon ska ju vara på förskolan”. Oj. De hade jag glömt! Så då var det bara att rota fram lite rena kläder, klä på en något sur tösa (hon ville ju vara hemma idag) och vinka hej då. Goben och tösan tog bilen idag.




Funderar på dagens planer.
Vill förbi ex grannen. Men jag borde tvätta. Tvättkorgen är överfull och vi borde byta lakan i sängen. Dessutom funderar jag på att baka lite bröd.
Får fundera ett tag till.



Kommentarer

Postat av: Jenny

Lät som en härlig morgon. Min morgon började 05, renbädda, starta tvättmaskinen och ta hand om magsjuklingar. Blä.

2009-11-11 @ 08:23:22
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback