dagens

2009-11-27 @ 11:34:30 Permalink dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()

Frukost: gröt
Dagens Outfit: knälång kjol och svart linne
Humör: bra
Gjort: plockat, promenerat och nu lagar jag lunch
Planer: få pyntet inför advent (ljusstakar, gardiner och stjärnor)
Lunch: risgrynsgröt
Läser: Charls dickens ”en julsaga”
Bästa: är utvilad
Middag: vi får se …
Barn: lilla sover och stora städar :D
Väder: småregn :(
TV-program: Jims värld
Tänkvärda: älskar dem så mkt
Kom-i-håg: inget, tror jag!

 


älskar dem så mkt


Kommentarer

Postat av: camilla'

nej vet du hur jobbig den här designen var? JAG GILLAR INTE. Det sticker i ögonen och jag vill inte läsa din blogg mer... haha :D

2009-11-27 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback