en fråga från Anonym

2009-11-11 @ 12:06:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Anonym skriver:
har sett att du skriver ex grannen? låter känslokallt om man är vänner? men ni kanske inte är så goda vänner? och då kan jag förstå det.

Svar:
Haha, har inte tänkt på att de kan uppfattas som kyligt. Hon är ju en av mina bästa vänner!
Förut bodde vi grannar och då kallade jag henne grannen. Sen flytta den lilla skiten (observera glimten i ögat här)så nu är hon helt enkelt ex grannen!

Jag har  ”smeknamn” på de personer som står mig närmast när jag skriver i bloggen.
Goben – min sambo
Tösan – min dotter
Krabaten – min son
Killen – min katt
Syster – min lillasyster Camilla
och sen så Ex grannen – min bästis (kan man säga så när man blivit vuxen? Haha).

Kommentarer

Postat av: Emelie

Den där "anonym" verkar vara en glad prick ; )

2009-11-11 @ 23:16:27
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback