God morgon tisdag!

2009-11-17 @ 08:45:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon tisdag!

Idag är det tisdag. Vad för denna tisdagen med sig? Ja du… jag vet inte.
Blir väl att städa idag. Igår gick de inte så bra då jag blev våldgästad. Vilket var väldigt trevligt faktiskt. Får gärna hände oftare, speciellt när man städar för då slipper man eländet. Då har man en ursäkt ;).
Tyvärr är ju skiten och stöket kvar tills nästa dag. Så idag ska jag väl försöka ta itu med det mesta medan goben räknar matte.

Efter att tösan slutat fsk ska jag nog försöka ta mig ut med henne och krabaten. Hoppas de inte regnar.

Ikväll blir det desperata hemmafruar. Få se om man ser själv eller om någon kommer förbi. Goben lär ju vara och spela innebandy vid den tiden.

 


tösan och jag är ute och grillar


Kommentarer

Postat av: Malin

Kanske kommer över och ser desperate med dig ;)

2009-11-17 @ 09:47:20
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback