önskelista

2009-11-12 @ 08:53:52 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min syster har vart på mig uti vad tösan önskar sig i julklapp. Sen vet jag att de finns några fler som undrar så därför skriver jag här. Då är den enkelt att hitta ;)
Kan ju börja med att säga att barnen helst inte vill ha leksaker. Eller ja… VI vill inte att barnen ska ha så mkt mer leksaker. De är redan fullt på rummet.


Tösans önskellista:
kläder i strl 90 och upp
strumpor i strl 25 och upp
baddräkt
Cd skiva med finska barnsånger
böcker (gärna på finska)
pennor/kritor
hårklämmor
Filmer (Astrid Lindgren, my little ponny, i drömmarnas trädgård)
barnbestick som inte är i plast

Och om de nu måste vara leksaker så har hon brukar hon leka med lego, (my little) ponnys och bilar.

krabatens önskelista (fungerar bra till dopet också):
kläder i strl 70 och upp
strumpor
Cd skriva med finska barnsånger
böcker (gärna på finska)
Tallrikar, bestick och muggar
nappar, blöjor, babyolja och liknande ”slit och släng” saker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback