rensandet fortsätter

2009-11-18 @ 20:30:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här dagen har faktiskt vart riktigt bra. Vi har rensat klart i stora garderoben, i en liten garderob i hallen, i lilla hallen, i apotekardisken och i bokhyllan. NICE!

Fast det är ju en hel del kvar! Nåja, bara att kämpa på. Ska försöka komma igång med städningen så fort som möjligt imorgon. Jag tror det blir bäst om jag rensar klart allt innan jag börjar med själv rengöringen (ni vet dammsuga och dammtorka och det).
Vill hinna med så mkt som möjligt medan tösan på fsk. Det går, tyvärr, inte riktigt att rensa när hon är hemma. Hon är en riktigt liten hamster, samlar på sig ALLT hon kommer åt. Sen blir hon jätte arg när man försöker ta det ifrån henne. Hon får vara med och dammtorka och skura istället. De gillar hon.

Morgondagens planer:
gå igenom köksskåpet (de goben byggt)
föra cyklarna till förrådet
gå igenom nattygsborden
gå igenom tösans leksaker
rensa ut garderoben i tösans rum
gå igenom tösans kläder

Ja det lär ju hålla mig sysselsatt hela förmiddagen.


tänk var man så glad när man står där mitt i skiten


(vill bara påpeka att goben också städar och donar här hemma. Anledningen till att jag skriver ”jag” är för att jag inte vill ”tala för hans del”)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback