Tomtens lärling

2009-11-15 @ 08:28:03 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag och tösan har fått en morgontradition, eller vad vi nu ska kalla del.
Varje morgon stiger vi upp och tösan sätter sig framför tv:n tills jag fixat klart frukosten. Sedan äter vi och lagom tills vi ätit klart brukar ”Tomtens lärling” börja :D.

Det är en fransk serie (omgjord med svenska röster) om den lilla föräldralösa pojken Nicolas. Han ska bli tomte en dag men först ska han läras upp av den nuvarande tomten.
Fin, mysig och juligt värre. Perfekt för oss jultokiga och våra barn!
Den går på STV B kl 07.45


Kommentarer

Postat av: Elin

Ingen fara, får se om jag orkar också, är rätt trött jag med. Nå, ha en bra dag! Nu ska jag iväg till lägenheten o måla lite innan vi ska till happis en sväng och försöka fynda lite på elgiganten!

2009-11-15 @ 10:06:41
URL: http://brightvividangel.blogg.se/

Postat av: Malin

Klart du får låna den :)

2009-11-15 @ 11:21:11
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback