utgång och coolaste ungarna i stan

2009-11-08 @ 12:31:40 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Det har vart utgång två helger i rad för min del! Fast alkoholintaget har vart kontrollerat så jag har sluppit må dåligt dagen efteråt.
Nu blir det nog rätt lugnt för min del ett tag. Det känns inte riktigt som att de är värt de. Jag har blivit för gammal för sådant där! Haha


Förra helgen. och nej jag är inte med på bilden! haha

 

Igår var vi på dop, ex grannens flicka som döptes.
Måste dela med mig av bilder på de coolaste ungarna i stan:


coolaste killen i stan!




coolaste tjejen i stan!


Kommentarer

Postat av: camilla'

haha, så även liv fick sig en egen liten slips! så fina dom är

2009-11-08 @ 19:40:29

Postat av: Anonym

Nää, va söööt. Me ac/dc tröjan å slips :)

2009-11-14 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback