God morgon julklappar

2009-10-29 @ 08:07:01 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon julklappar

Vet ni vad? Jag är klar med så gotts om alla julklappar!

Mamma med familj – klart.
Pappa med familj – klart.
svärisarna – klart.
yngsta syster – klart.

tösan – nästan klart.
krabaten – nästan klart.
syster – nästan klart.

Tösan ska få en sak till. Kanske krabaten också (det beror helt ärligt på hur mkt skrot –haha- han får när han döps). Då har de tre julklappar var och det tycker jag räcker fint nu när de är så små. Det behöver rakt av inte bli nå julklappsstress i så här ung ålder. Det får komma senare om det nu kommer alls. Förhoppningsvis inte. Men mest troligt gör det de. Tar tre djupa andetag och förbereder mig inför ”mamma, mamma, mamma varför fick jag BARA 76 julklappar? Lisa fick faktiskt 97! Mamma, mamma, mamma jag vill ha meeeeeera!”. huuuu…

Nej nu lämnar vi det och fokuserar på nuet. Jag har ju några julklappar kvar att köpa/beställa.  Ju mer jag tänker på det desto fler kommer jag på faktiskt… Det är ju en hel hög med (inte mina) ungar som ska ha julklappar. Tur att jag ÄLSKAR att handla julklappar! :D


jag och tösan julen 2007

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback