God morgon lördag

2009-10-31 @ 07:51:58 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon lördag

Alla sover, förutom jag. Krabaten vaknade vid 06 och ville inte somna om. Bara att stiga upp. Men nu sover han igen. Så här sitter jag fulltankad med koffein och är lite för vaken för sängen. Och, tyvärr, lite för trött för att faktiskt orka med någonting vettigt.

Som vanligt finns alla dessa ”skulle faktiskt behöva”, ”borde verkligen” och ”måste göra IDAG”. Men nu får de snällt vänta tills jag orkar. Vill passa på att njuta av lugnet ett tag till.

Alldeles snart ska jag ta tag i tvätten, börja fixa med frukosten och småplocka undan de värsta här i lägenheten.
Senare ska jag in till Ica. Ska hämta ut ett paket från HM (jippi!), handla lördagsgodis och hyra någon film till ikväll. Men inga rysare! Det kan hända att goben får ut ikväll och jag pallar INTE se rysare själv. Nej, nej och nej.

Nu vaknade krabaten igen. och tösan rör på sig i sitt rum. dags att börja ta tag i den nya dagen

 


kvällsmys framför datorn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback