God morgon Trötter!

2009-10-15 @ 07:05:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon Trötter!

Kalla mig Trötter, för det är de jag är.

Kalla mig kaffemissbrukare, för det är de jag blir.
Och förhoppningsvis kan ni kalla mig pigg, om några få minuter.


Jag förstår inte att man kan vara såhär trött. Nåja, det blev ju lite senare än vanligt igår innan man väl somnade. Och så var jag ju ut ur lägenheten i flera timmar, utan barnen!


Sitter och funderar på denna torsdag. Vad händer idag?
Tösan ska till fsk om 30 min. Då ska jag och goben plugga matte ett tag.
Förhoppningsvis svänger F förbi efter sin kurs, eller vad det nu är hon gör på dagarna.
Sedan skulle jag vilja svänga förbi ex grannen. Men först måste jag helt klart ta och samla ihop lite kraft och ork. Annars fungerar det inte. Annars fungerar inte den här dagen överhuvudtaget!

Och så borde jag ju verkligen ta mig ut på en promenad! Verkligen, verkligen.

Äsch, just de… de är ju torsdag. Jag brukar ju ”storstäda” (=dammsuga, damtorka, skura och rengöra toaletten) på torsdagar. Helt plötsligt kändes allt lite, lite jobbigare igen. Suck.


Kommentarer

Postat av: Malin

Lät som en bra ide det där med att komma hit ;D

2009-10-16 @ 08:05:41
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback