bra dag idag

2009-09-23 @ 19:58:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bra dag idag. Även om de varken blev promenad eller städning.

Tidigare:

Badat i lugn och ro, utan barnen!
Vart iväg till ex grannen och surrat av mig, alltid lika härligt :).
Tagit en snabbkopp kaffe med svägerskan som var och hälsade på.
Tösan målade med fingerfärg.
Plocka undan de värsta stöket.
Lagat middag.
Bakat blåbärspaj med tösan.
Älskade syster (+ 2 kompisar) kom och hälsade på :D. Fika, kaffe och lek med tösan.

Nu:
Slösurfa, bla lagt ut lite nytt på pix
Äta upp den sista av pajen och lova mig själv att ta tag i träningen under resten av veckan. Den här veckan har jag inte gjort NÅGONTING i träningsväg, inte ens en lite promenad. Men jag tycker de är ok med tanke på hur tungt det vart med begravningen.

Snart:
Duscha
Krypa ner i sängen och läsa
SOVA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback