dagens bajs

2009-09-21 @ 08:03:03 Permalink dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Dagens bajs

Sen vi börjat med EC har jag/vi inte behövt byta en enda bajsblöja. Skönt!
Inte för att jag tycker det är så farligt, och krabaten bajsar ju bara en gång per dag, men endå :).

 

Idag, nu på morgonen, satt jag och mata honom vid köksbordet. Han börja ”tjorva” och gnälla så jag satt honom på pottan. Han pissade och började ”tjorva” och smågnälla igen. Tänkte att han ville fortsätta äta. Så jag tog honom i famnen (utan blöja) och fortsatte mata. Sedan känner jag hur det blir lite varmt och kladdigt på benet. Japp. Han bajsade på mig.

Kommentarer

Postat av: frida nilsson

Haha alltid trevligt med lite bajs på sig:)

2009-09-21 @ 12:19:05

Postat av: Emelie

Hahahahaa.... förlåt, men.... HAHAHA ; D

2009-09-21 @ 13:53:29
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Jessica

haha låter inte så mysigt

2009-09-27 @ 12:07:33
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback