dagens planer

2009-09-23 @ 07:51:02 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är vi hemma igen. Vi kom faktiskt hem redan igår efter begravningen.
Jag hade tänkt skriva om gårdagen men inser att jag inte orkar. Jag kan inte, jag vill inte. Känslorna har äntligen börjat lägga sig och då orkar jag inte riva upp allt igen.

Därför tar jag istället upp min tandvärk. Denna sabla tandvärk. Har haft ont i min tand från och till rätt länge nu. Börjar inse att det kanske är dags att gå till tandläkaren innan hela tanden ruttna bort. Jobbigt värre. Måste ringa dit nu snart. Antar att de öppnar 08.00.

Sedan borde jag väl börja leta reda på tösans nappar. Vi tänkte att hon skulle sluta med dem nu. Eller kanske inte idag, jag vet inte om jag orkar idag. Är fortfarande så känslomässigt utmattad. Ja vi får se. Idag eller imorgon. Önska oss lycka till!

Mer då?
Ska försöka komma iväg på en promenad idag. Solen verkar skina där ute. Borde dammsuga också.

Usch vad mkt det blev. Egentligen vill jag ju bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Det är länge sedan jag varit så här trött.


Kommentarer

Postat av: Anonym

kommer säkert gå bra med nappavvänjningen för er :D lycka till!

2009-09-23 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback