full fart framåt

2009-09-15 @ 12:32:49 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kikar in lite snabbt igen :).

 

Fick med oss en del blåbär. 1-2 liter ungefär, om jag ska gissa. Skönt att vara ute i skogen men jobbigt med alla spindlar och spindelväven. Tur att min spindelfobi avtagit! Annars hade det nog inte blivit många blåbär för min del, haha.


i skogen behöver man inte bry sig om skitigt hår och osminkat ansikte ;)


härlig sol


massa blåbär


Efter nån timme i skogen var det dags att gå (småjogga) hemåt. Blev ett snabbt ombyte till lite vettigare kläder och sedan skynda (nästan spring) vidare mot tösans förskola.


på väg hem från förskolan

Väl hemma så la jag tösan. Goben mata krabaten. Jag hängde upp tvätten som snurrat medan vi var i skogen och slängde i en ny. Sedan slängde jag i mig lunch och hoppade i duschen. Nu sover båda barnen, goben diskar och jag sitter här med handuken i håret.
Snart ska jag väcka barnen och sen bär det av mot sjukhuset och krabatens läkarbesök. Tänkte att tösan kunde få leka lite på ÖF när vi endå är där.

Resten av dagen är oplanerad. Kanske skulle man dyka förbi hos någon på besök.
FULL FART FRAMÅT med andra ord! :D

Kikar in lite snabbt igen :).

Fick med oss en del blåbär. 1-2 liter ungefär, om jag ska gissa. Skönt att vara ute i skogen men jobbigt med alla spindlar och spindelväven. Tur att min spindelfobi avtagit! Annars hade det nog inte blivit många blåbär för min del, haha.

Efter nån timme i skogen var det dags att gå (småjogga) hemåt. Blev ett snabbt ombyte till lite vettigare kläder och sedan skynda (nästan spring) vidare mot tösans förskola.

Väl hemma så la jag tösan. Goben mata krabaten. Jag slängde i mig lunch och hoppade i duschen. Nu sover båda barnen, goben diskar och jag sitter här med handuken i håret.
Snart ska jag väcka barnen och sen bär det av mot sjukhuset och krabatens läkarbesök. Tänkte att tösan kunde få leka lite på ÖF när vi endå är där.

Resten av dagen är oplanerad. Kanske skulle man dyka förbi hos någon på besök. Eller så blir det lugn filmeftermiddag här hemma. Får se, får se…


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback