God morgon Onda Hals!

2009-09-28 @ 07:45:03 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon Onda Hals!

Ja nu har tandvärken gått över, igen. Fick mig aldrig någon tandläkartid då alla i receptionen (eller var det verkligen ALLA) var borta på kurs till på fredag. Och på fredag glömde jag ju självklart att ringa dem. Men nu är det, som sagt, bättre.

Istället har jag fått ont i halsen. Det ömmar som f**! Känns nästan som att de ska börja blöda om jag pratar. Inte kul, inte kul. Få se när det övergår till en riktigt riktig förkylning… skulle verkligen inte orka med det här. Det stör mig i mitt liv, haha!
nej men faktiskt. Förra veckan var en katastrof ur komma-ut-och-röra-på-sig syn och den här veckan komma väl inte bli så mkt bättre om halsen fortsätter göra ont.

Har en del sociala aktiviteter inplanerat för idag. Ovanligt? Haha. Känns som att man inte gör annat än att ränna runt hos folk! Men det är trevligt att komma bort från lägenheten och sen får ju tösan busa av sig med andra småbarn. Och idag blir det nog en massa småbarn för idag är det mammaträff.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback