socialt

2009-09-05 @ 13:07:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Den här veckan har varit väldigt social för vår del. Vi har både haft besök och varit iväg och hälsat på folk varje dag. Därför har jag inte riktigt hunnit sitta här och dela med mig av mitt väldigt intressanta liv ;)

Igår var vi till älskade syster.
Kul att träffa henne.
Mindre kul att göra ärenden på stan med en skrikig tösan.
Kul att syster stannade hemma med tösan så vi fick göra resten av ärendena själv (med krabaten).
TACK kära syster!

Idag har vi hunnit vara på kalas hos julle som fyller tre år. GRATTIS till stora killen!
Nu ska tösan egentligen sova, men hon vill inte riktigt. Antagligen för att de blev en del fika i nyborg. Fika = socker = överaktiv tösa. Japp.
Senare vet jag inte riktigt. Har en hel bunt med människor jag skulle vilja hinna träffa.

Kommentarer

Postat av: Josse

Det är samma som vi då, också köpt den från tradera :) Myspys att ha dom i sjal!

2009-09-05 @ 13:23:26
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback