God morgon

2010-04-28 @ 08:16:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon mitt i veckan.

Här är vi förkylda. Halsen ömmar och näsan rinner. Man tackar och bockar. Som tur är börjar Bobo bli bättre.

 

Skolan går bra. I Naturkunskapen har jag lämnat in mitt arbete om cellen och nu har jag påbörjat läsningen om människokroppen. Har fortfarande inte fått veta vad resultatet på det förra provet blev. Antar att det bara är att vänta. Jag ogillar att vänta. Jag ogillar det väldigt mkt.
I matten är det sista delprovet kvar, tror jag gör det imorgon, och sedan nationella. NERVÖS!
Känner att den här förkylningen inte riktigt passar in just nu. Den är faktiskt väldigt onödig. Behöver mina krafter till att göra klart allt. Suck.


Idag då?
Idag har vi inga lektioner men jag får väl sätta mig med matteboken iaf. Har ju provet där imorgon. Sedan ska jag försöka läsa klart kapitlet om människokroppen.

Sedan vet jag inte. Ska nog ta det lite lugnt men en kaffekopp orkar man ju alltid med om någon är intresserad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback