God morgon vecka 14!

2010-04-05 @ 08:15:58 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är galet hur fort tiden flyger iväg ibland.

 

Här sitter man med morgonkaffekoppen och funderar på vad man ska hitta på idag.
Nk boken borde nötas lite till. Matematiken borde kluras på. Lägenheten borde storstädas. Jag borde boka tvättstuga då tösan blivit blöjfri och ibland … ja ibland händer det som inte ska hända. På mitt täcke. Nåja, det är sådant man får ta. Jag är hursomhelst väldigt stolt!

Med andra ord så finns det en massa ”jag borde verkligen”. Men hur kul är det på en skala?

Nej om man skulle ta och tvätta bort gårdagens smink och försöka bli människa?

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback