Jag är nöjd

2010-04-09 @ 08:18:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Provet igår gick riktigt bra. MVG!
Fick ett och ett halvt fel. På en fråga hade jag ”kunnat skriva mer” och så hade jag glömt en jävla parentes i en jonbindning.
Nåja. Jag är nöjd.

På kvällen Begav oss jag och Elin på spinning/center. Fy fan. Jag trodde jag skulle dö. Eller åtminstone kräkas, krypa ihop i fosterställning, grina och halvdö. Ungefär så tungt var det.
Nästa gång blir det nog någonting annat...

 

 

 


Nu har vi eget arbete i ellära. Jag skriver om batteriers uppbyggnad, alkaliska torrheter, salmiakelement och om hur man får ström. Börjar ångra det valet. Informationen kring det är riktigt dålig. Har gått igenom de få böcker som finns på biblioteket och letat på internet men nej... dåligt, dåligt.
Om ni vet av några bra webbplatser, böcker eller har någon information så får ni jätte gärna dela med er!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback