Lite sömn

2010-04-10 @ 08:38:35 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Huu inatt blev det inte många timmars sömn. Första halvan av natten roade sig bobo med att vara vaken. Andra halva av natten var det tösan. Nåja. Det ska nog gå bra endå. Vem behöver sömn? Haha.

 

Nu sitter jag här med morgonkoppen.  Bobo rullar fram i gåstolen och tösan sussar i min säng. Snart blir det frukost och sedan borde jag öppna Nk boken igen. Men vi får väl se hur det bli med det … någonting säger mig att den här dagen kommer blir… seg.

 

Är det någon som råkar ha vägarna förbi Ica och vill ta med sig några mjölk hit? Måste erkänna att jag inte är så sugen på att gå i det här vädret!

 

De är så söta när de sover


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback