Fullt upp

2010-08-04 @ 07:49:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

De två senaste dagarna har varit lite stressiga. Vi har haft fullt upp från morgon till kväll med Bobos inskolning, tandläkarbesök, resor till Haparanda, blodgivning, toalettstädningar, spring på olika affärer för att hitta det man ska ha, middagsfix osv. Jag antar att det har påverkat mig mer än jag har trott för igår när jag låg och skulle nöta lite Arkiv X så slocknade jag före 21.00!

Idag ska nog Goben åka till Luleå medan jag blir kvar i kommun för att fortsätta inskolningen och gå på möte med studievägledaren.

 

Nu är det dags att sörpla i sig morgonkaffet och slänga på sig lite smink. Ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Postat av: Elin

Jepp. Den flödar! ;)

2010-08-05 @ 13:00:18
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback