Jacka, ja tack!

2010-08-20 @ 05:31:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

 

Idag drar jag på mig en fodrad jacka innan jag cyklar iväg till arbetet. Det är då ett som är säkert. Mössa, vantar, halsduk och en extra kofta hjälper inte igår. Jag förs på vägen till sjukhuset.


Idag blir så veckans sista dag, trodde bara jag skulle bli där ett par-3 dagar men icke. Chefen undrade om jag kunde komma in igen vid behov. Sa att det nog inte skulle vara några problem, så länge det inte blev varje dag året om. Jag har ju skolan att tänka på och den går i första hand! Och på tal om skolan så börjar den nästa vecka på måndag. Spännande, spännande!
Men första har vi en hel helg att se fram emot. Den kommer så ut såhär:

Fredag: Rota igenom ungarnas vinterkläder och se vad som behövs handlas. Kanske lite fredagsmys alá  Svensson med film och popcorn, någon intresserad?
Lördag: Dop i Haparanda. Besöka den finska banken. Besöka lämpliga affären i jakt på vinterkläder. Ta med syster Ms gamla säng hem till tösan.
Söndag: Möblera om i ungarnas rum. Ta det lugnt och ladda upp inför skolstarten.

 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Gör jag så gärna så!

2010-09-11 @ 10:35:29
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback