Stackars mormor!

2010-08-15 @ 08:40:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag åker vi mot Haparanda för att gratta min kusin som konfirmerar sig. Kyrkbesöket hoppar vi över. Det är aldrig en bra ide med två barn. Eller i alla fall inte med mina två barn!
Det ska bli trevligt att träffa släkten igen. Det blir ju inte av så ofta. Min släkt på mammas sida är inte överdrivet stor, men några st är det.  Mormor har 6 barn (med mamma). Dessa mostrar och fastrar har i sin tur 14 barn. Och dessa barn har lyckats avla fram 4 barn (medräknat mina egna). Fler är på väg och ännu fler lär det bli med tanke på alla mina kusiner.
Stackars mormor har många födelsedagar att komma ihåg!



Nu börjar det bli dags att plocka fram ungarnas kläder, gå på nappjackt, packa skötväskan, sminka sig, plocka ihop hemma och väcka goben.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback