8:e december

2010-12-09 @ 10:29:02 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår hittade tösan en apelsin i sin julstrumpa. Hon var inte glad! Tills hon insåg att vi skulle ”göra pyssel” med den.
Resultatet:



Apelsiner kan vara lite hårda och att få fast nejlikorna kan vara lite utav en utmaning, även för oss vuxna. Därför föreslår jag att ni förtrycker hålen, då är de lätt för de små liven att trycka dit nejlikorna.

 

Passar på att visa er lite utav adventsljusstaken också:

Varken jag eller ungarna har några problem med att låta den vara. Det är ju pynt, pynt äter man inte! Men goben däremot… Jag kan säga som så att jag har fått fylla på ett X anta gånger. Haha :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback