Det blev sent

2010-12-23 @ 07:39:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det blev lite sent med alla förberedelser igår vilket resulterat i en trött jag idag. Morgonkaffet lär drickas flitigt. Men jag har kunnat stryka flera punkter från listan och det var faktiskt väldigt mysigt att rulla köttbullar tillsammans med älskade goben. Det har varit så mycket på senaste tiden med våra utbildningar, alla sjukdomar och julförberedelser så vi knappt har hunnit prata med varandra. Det ska bli så skönt med några dagars ledighet!

I ett hopp om sovmorgon höll vi uppe barnen ett tag extra igår. Tyvärr fungerade det inte på tösan. Hon ligger här på soffan med täcke och kudde och ser på julkalendern.
Själv har jag fått springa fram och tillbaka ett X antal gånger medan jag försökt skriva det här inlägget. Magmedicin, macka, hårsnodd, med kaffe…

I förrgår slog jag in lite paket som ska stanna kvar här i Kalix. De som ska med till Haparanda slår jag in idag med kära syster.
Se vilket underbart papper jag hittade på Ica:




Gobens

Nej nu börjar det bli dags att samla ihop energin och sätta igång. Så fort goben slutat tar vi vårt pick och pack och drar till Haparanda. Före det vill jag gärna ha hunnit med städningen, packningen diskningen, julklappsinslagningen och duschningen av samtliga hemmavarande familjemedlemmar.


Fler bilder finns på pix

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback