God Jul mina kära!

2010-12-24 @ 07:13:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Här sitter jag och väntar på morgonkaffet. Nattsömnen har varit lite som den har varit. Hela familjen har sovit i samma rum, vilket vi inte är van vid. Men dålig nattsömn natten före julafton hör kanske till?
Dagen ser full späckad ut. Efter kaffet och frukosten ska jag förbereda skattjakten. Sedan har vi vedeldad bastu som väntar, ett besök hos pappa och ett hos svärmor, julmiddagen, kalle, tomten och frågesporten som syster tydligen hade planerat att vinna!






Jag hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer

Postat av: camilla'

ja och gjorde jag inte det också?!?!? ;);) Eller ja okej, "mitt lag" vann...NOT!! haha tack för en underbar jul <3

2010-12-26 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback