God morgon

2010-12-30 @ 07:25:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon.

Under den senaste veckan har Bobo sovit till efter nio. Eller efter nio brukar jag väcka honom så dagsrutinen och läggningen på kvällen inte ska bli helt tokigt. Men idag bestämde sig lillkillen för att stiga upp sju. Inte för att det blir någon större skillnad då tösan (som i vanliga fall är den som stiger upp sju) tydligen bestämt sig för att sova på idag.
Bobo lär ju dra en ordentligt dagsvila idag!

Idag går älskade Goben halvdag. Det ska bli så skönt! I veckan har de gått en timme längre varje dag för att kunna få ta ut en halvdag idag. Dessutom har det varit bilbesiktningar och handlingar och allt vad det nu har varit som har gjort att Goben inte kommit hem förens kring halv sex på kvällen under veckan. Både jag och barnen har saknat honom. Speciellt jag. Och hushållsysslorna ;)!

Pappa med familj kommer hit idag. Och syster med hennes lilla prinsessa. De kommer efter lunch någon gång och det ska bli kul. Jag och barnen börja ledsna på att vara själv här hemma (eller igår var vi ju faktiskt till T men där hann vi bara vara en timme så det räknas inte). Besök av familjen är alltid lika uppskattat. Då behöver man inte anstränga sig för mycket och kan pyssla på med det man behöver göra medan man överlåter allt ansvar för barnen på dem.
Önskemålet är kycklinglassange till middag, och det blir det. Måste bara be mina gäster ta med sig kaffe så vi slipper gå till affären igen. Inte för att jag har kollat graderna men jag gissar på att de är svinkallt idag, igen.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Idag är det varmt som tur är :D Härligt å få gå ut å leka, man blir så less på att sitta inne hela tiden.

2010-12-30 @ 07:53:07
URL: http://bapumba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback