God morgon

2010-12-28 @ 08:59:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon. Eller är det lite sent nu kanske?

Hur som helst så sitter jag här med mitt morgonkaffe. Och funderar på vad som händer idag. Goben är på utbildningen och blir där en extra timma idag.
Tempen utomhus lämpar sig nog inte för utomhus lek. Gårdagens utelek i -10 grader var nog så kallt.
Så vad ska vi hitta på här inne? Den där måste-göras-varje-dag städningen (plocka ihop, lägga saker på rätt plats, diska, torka av ytor, bädda) väntar. Men sedan? Jag vill inte spendera dagen med att städa.

Kom hit på en kopp kaffe/te?

 


Jag; på morgonen framför datorn med mitt kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback