Julkappar från Goben

2010-12-28 @ 21:07:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag fick just lite dåligt samvete då jag åt upp den sista toffifeen. Men det var ju trots allt en julklapp till mig, från goben.


I år har jag tydligen varit riktigt snäll enligt Goben då jag fått flera julklappar. Bland annat fick jag som sagt en stor ask toffifee. När jag öppnade den blev jag så glad då han uppenbarligen uppmärksammat och kommit ihåg att jag under slutet av året blivit besatt av just detta godis. Jag gav honom en puss och tackade så mycket. Då blev tösan lite sur och sa att det faktiskt var tomten som kommit med paketet!

Dessutom fick jag ett par mysiga tofflor i precis rätt modell. Det var någonting jag verkligen önskat mig och behöver. Jag fick två böcker där den ena är skriven av en författare jag verkligen uppskattar. Den andra är okänd för mig men det ska bli spännande. Böcker är ju någonting jag gillar och det känns kul att han ansträngt sig då han själv verkligen inte har något som helst intresse för böcker. Och att lyckas pricka in två böcker som jag inte läst, utan att jag önskat mig just de böckerna, var inte heller så ”illa pinkat”.
Jag fick mig ett par underbara örhänge som verkligen är jag. Och så fick jag ett par knähöga stickade stumpor med sockerplast under! Möjligtvis en lite pik om att jag är fruktansvärt klumpig. De var hur som helst sjukt bekväma.

Tack till världens bästa älskling för alla fina julklappar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback